Kontrollerende prøve

GENERHVERV DIT KØREKORT - EVT MED AUTOMAT GEAR

Står du i den uheldige situation, at du skal til en kontrollerende køreprøve, er det bedst at få teoriundervisning i en køreskole. Du kan gå både mandag og onsdag alt efter hvad der passer dig bedst. Her er der personlig undervisning af en kvinde. Der vil være stor sandsynlighed for at bestå første gang. Tro nu IKKE du selv kan klare det hele foran computeren. Man kan ikke læse sig til alt!!! Der er høj beståelse efter nogle gange teori.

Hvis du vil være "sikker" på at bestå første gang, kom endelig til teori !!! Har du fået en betinget frakendelse SKAL du bestå teorien første gang, ellers inddrager politiet dit kørekort efter teoriprøven, og du får ikke et midlertidigt med dig. Altså du har ikke længere noget kørekort, og vil først få et nyt kørekort igen, når selve den praktiske køreprøve også er bestået. (Har du flere kategorier, skal teoriprøven bestås senest 2. gang og den praktiske senest 2. gang for at bibeholde alle kategorierne. Ellers skal det hele erhverves på ny!!!!)

Køb evt. en teoribog i køreskolen eller en kode til e-læring, hvis du ikke kan komme hver gang. Koden med internet adgang gælder i 4 måneder og koster kr. 240,00. Køreprøven, gør vi dig klar til, når du har bestået teoriprøven.

Pris: Kr. 4.700,00 dækker for teori (max. 6 mdr.) + 2 køretimer á 45 min. samt opvarmning 60 min. og leje af bil til praktisk prøve. Skal du have ekstra kørelektioner, koster det kr. 590,00 pr. lektion. Skal du til praktisk prøve mere end denne gang, koster det for opvarmning og leje af bil kr. 1.300,00 inkl. berammelsesgebyr.

Derudover betales du et prøvegebyr til Færdselsstyrelsen kr. 1.170,00 på: koreprovebooking.dk

KØRSELSFORBUD/SÆRLIG KØREUNDERVISNING (er hvis det første kørekort er under 3 år)

Pris kr. 7.200,00 inkl. leje af bil til prøven + prøvegebyr til Færdselsstyrelsen kr. 1.1700,00 -  Du kan dele det i to rater: Kr. 3.600,00 betales anden gang, du er til teori. Efter 5 uger betales resten. Du skal deltage i teori mindst 8 gange samt køre på vej 8 lektioner.  Du skal bestå en teori og praktisk prøve, før du igen har kørekort. Ekstra kørelektioner koster kr. 590,00 pr. lektion. Skal du til køreprøve flere gange, koster prøvedagen kr. 1.300,00 inkl. berammelsesgebyr.

VHK= Vejledende helbredsmæssig  køretest. Dette er,  hvis din læge har vurderet, at du skal til en køretest, for at beholde dit kørekort. Køretimer koster i denne forbindelse for 45 min. kr. 670,00 pr. lektion. På selve dagen, hvor køretesten finder sted koster det kr. 1.500,00 til køreskolen - dette er inkl. opvarmning. Køretesten skal vare 60 min.

Nyheder

Gå til teori og få genopfrisket din viden og bestå første gang. Plejer du at køre med Automatgear, klarer vi også det.

VHK= Køretest (efter lægetjek). Priser for denne ydelse er kr. 670,00 for 45 min. kørsel. Prøvedagen koster kr. 1500,00 Køreskolen er medlem af

Dansk Kørelærer Union.