Der holdes sommerferie i uge 29 og 30

Køreskolen anvender måde Automatgear og Manuelt gear

Køreskolen tilbyder også 2 forskellige undervisningsdage i Teori i Rønnede. Der vil være mulighed for at gå til teori enten hver mandag eller hver onsdag.

Marianne´s Køreskole har eksisteret i 23 år, og ført mange søde elever til køreprøve.

Der er altid små hold i denne køreskole, så alle kan følge med. Det er der mange, der sætter stor pris på. Der tages så vidt muligt hensyn, når der aftales køretimer. Men da alle på holdet skal nå at køre hver uge, kan det være svært ikke at få fravær i din skole. Der lægges vægt på en særlig personlig og rolig undervisning.

Når du forbereder dig hjemme, kan du anvende den gode teoribog fra Køreklar, som køreskolen anvender, eller anvende en kode til login, så hele teorien kan blive oplæst med billeder og lyd til en pris á 240,00 kr. Især til dem som har lidt svært ved at læse og koncentrere sig, kan dette være en god løsning. De fleste har Internet adgang, som der kræves for den slags træning. Dagens lektie gennemgåes derefter i køreskolen, når der er teori  i Rønnede.

Køreskolen tilbyder teoriundervisning både mandage og onsdage.

Der tilbydes kørelektioner både med Automatgear  og Manuelt gear.

Er medlem af Dansk Kørelærer Union.